- ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- Досвід роботи кафедри суспільствознавчих дисциплін нашої гімназії
- Блоги творчих вчителів історії в Україні
Актуальні питання для самоосвіти за темою
"Метапредметний підхід у реалізації нового Держстандарту освіти на уроках історії"
Призначення метапредметів полягає в навчанні школярів загальним прийомам, технікам, схемам, зразкам розумової роботи, які лежать над предметами, поверх предметів, але які відтворюються при роботі з будь-яким предметним матеріалом. Звідси - метапредметність як принцип, покладений в основу досліджуваних навчальних предметів нового типу.
Теоритичні засади
Досвід роботи
- Метапредметний підхід до сучасного уроку (презентація РР)
- Зразок метапредметного уроку (план-конспект уроку історії в 7 класі)
- Додаток до уроку 1
- Додаток до уроку 2
- Думки учнів (Думки вголос)
- Метапредметний урок
- Розвиток метапредметних вмінь на уроках історії
- Метапредметні результати
- Схема аналізу / самоаналізу навчальногозаняття в компетентнісній і метапредметній інтерпретації
Хто нищив слов'янську та українську історію?
ОтветитьУдалитьЧому наука спрощує слов'янську та українську історію?
Хто вів гібридну війну проти слов'янського та українського минулого у давнину?
Чому у школах і вузах досі домінує карамзінсько-сталінська версія історії України?
Що така версія приховує від українців та світу?
Стаття "Слов'янська історія - загублене минуле" на -
http://www.istvolyn.info/index.php?option=com_content&view=article&id=7529:2017-07-10-07-54-34&catid=18&Itemid=17